fredag 27 mars 2009

igång

Mellan hagelskurarna (!!!) ränner jag i trädgården och grejar med den nya köksträdgården. Har - äntligen - planen klar för mig, nu ska "bara" allting på plats. Några pallkragar provligger för att jag lättare ska kunna se hur min idé tar sig ut i verkligheten.

Jag tror att det blir apbra.

Funderar på att sätta en låg kant runt det grävda landet.
Kanske.

... och visst borde det väl finnas staket och grind mellan huset och logen så att gårdsplanen ligger där brun och grusig för sig själv medan den paradisiska trädgården svulstar på andra sidan faluröda träpinnar?

2 kommentarer:

  1. Har kommit att läsa din blogg, via Carmen... eller om det är Caprifool, just nu minns jag inte, men tycker att du skriver bra och intressant. Skall regga "följ" på dig!

    Visst har vi en härlig, varm och tidig vår!!?? :-D

    SvaraRadera
  2. Verkligen! Skånskt marsväder... mmm... finns inget bättre...


    *ulkar i smyg*

    SvaraRadera